3r va a la Gralla

Aquest matí els nens i nenes de 3r hem anat a la Gralla a veure els gegants, gegantons, capgrossos i dracs que hi ha al barri de Casablanca!

Hem tingut la sort que en Pere ens ha fet de guia i ens ha explicat moltes cosetes?.

Fins i tot ens hem pogut possar un capgròs i aixecat a la gegantona Hèstia!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut