Projecte I4 de Joan Miró!

A I4 estem treballant, l’artista Joan Miró!

La nostra disfressa de carnaval va ser escollida per la classe a partir de l’observació de diverses obres i escultures de Joan Miró. Aquí teniu el resultat de la nostra disfressa! Us agrada?

Però espereu!!!!! Encara hi ha més, també hem creat la nostra pròpia escultura de la “Dona i ocell”

Desplaça cap amunt
Ves al contingut