Sortida al CaixaForum

El passat divendres 2 de desembre els alumnes d’Infantil van anar a Barcelona a fer una visita al CaixaForum. Van fer una activitat relacionada amb els colors i les formes de l’autor Sol LeWitt. Va ser molt divertit!😊

Desplaça cap amunt
Ves al contingut