Fem hoquei patins!

Al Col·legi Urgell duem a terme una experiència esportiva funcional i saludable que agrada molts als nens i nenes de l’escola i que volem compartir amb els lectors.

Aquesta experiència té dues fases d’execució. En primer lloc, ens apropem al patinatge, sobre quatre rodes o en línia, a 4t d’educació primària, mitjançant la unitat de programació “Aprenem a patinar!” Posteriorment fem una iniciació a l’hoquei patins adaptat a l’àmbit escolar, mitjançant una unitat de programació anomenada “El món de l’hoquei a l’escola”. Aquesta unitat pertany al mateix bloc de continguts, i dintre d’aquest, als esports col·lectius.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *