Eines de Comunicació

A l’Escola Urgell, disposem d’una sèrie d’eines de comunicació que ens permeten estar en contacte i coordinar-no

s eficaçment. Una d’aquestes eines és l’aplicació Clickedu, una plataforma que ens permet compartir informació sobre el procés d’aprenentatge dels alumnes, comunicar-nos amb les famílies i accedir a diferents recursos educatius.

A més a més, disposem d’un correu corporatiu que ens permet enviar i rebre correus electrònics de manera ràpida i eficaç. Això ens permet estar en contacte constant amb altres membres del personal i coordinar-nos per a activitats i esde veniments de l’escola.

També disposem d’una agenda que ens permet organitzar les nostres tasques i compromisos diaris i mantenir-nos al dia amb els esdeveniments importants de l’escola. Això ens ajuda a mantenir una organització adequada i garantir que no deixem res important sense fer.

Finalment, també podem comunicar-nos per telèfon si és necessari. Això és especialment útil per a situacions urgents o en cas que la comunicació en línia no sigui possible.