Menjador vegetarià

⏬⏬ Menú abaix de la pàgina ⏬⏬

Servei de menjador, amb cuina pròpia. Dieta mediterrània dins el marc ovolactovegetarià. Un equip mèdic i dietètic vetlla per la preparació, en el propi centre, d’uns menús sans i equilibrats. Aquest servei és part integrant del projecte d’escola i està tutoritzat per un equip de professors i monitors que té cura tant de l’aspecte alimentari com de l’educació dels hàbits relacionats amb el comportament individual i social dels alumnes.

Inscripció al servei de menjador i carmanyola:

Pels menjadors esporàdics, ens faciliteu molt la feina si aviseu el dia anterior enviant un mail a secretaria@escolaurgell.com o realitzant la inscripció a través de la plataforma Clickedu abans de les 9.30h del mateix dia.

També podeu fer la inscripció anant a secretaria (Urgell, 131) no més tard de les 9:30 del matí del mateix dia.

Per raons de logística, no s’acceptaran inscripcions més tard de les 9:30 del matí.

Quotes menjador:

La quota d’un dia de menjador esporàdic és de 8 € al dia.

La quota mensual del servei de menjador és de 119 € al mes que inclou el dinar i la vigilància del migdia, si us inscriviu tot l’any.

A tots aquells alumnes que facin inscripció fixa a partir d’octubre se’ls cobrarà a raó de 6,33 euros el menú per dia (aquest preu té el descompte de la inscripció fixa inclosa).

Carmanyola:

Oferim l’opció de portar el dinar de casa i menjar-lo a l’escola. El preu d’aquest servei és de 35€ mensuals i també inclou la vigilància del migdia.