Menjador vegetarià

Servei de menjador, amb cuina pròpia. Dieta mediterrània dins el marc ovolactovegetarià. Un equip mèdic i dietètic vetlla per la preparació, en el propi centre, d’uns menús sans i equilibrats. Aquest servei és part integrant del projecte d’escola i està tutoritzat per un equip de professors i monitors que té cura tant de l’aspecte alimentari com de l’educació dels hàbits relacionats amb el comportament individual i social dels alumnes.

Inscripció al servei de menjador i carmanyola:

Pels menjadors esporàdics, ens faciliteu molt la feina si aviseu el dia anterior enviant un mail a secretaria@escolaurgell.com o realitzant la inscripció a través de la plataforma Clickedu abans de les 9.30h del mateix dia.

També podeu fer la inscripció anant a secretaria (Urgell, 131) no més tard de les 9:30 del matí del mateix dia.

Per raons de logística, no s’acceptaran inscripcions més tard de les 9:30 del matí.

Quotes menjador:

La quota d’un dia de menjador esporàdic és de 7 euros al dia.

La quota mensual del servei de menjador és de 112 euros mensuals  si us inscriviu per tot l’any. Com ja sabeu, aquesta quota està prorratejada en els 177 dies lectius que té el curs escolar.

A tots aquells alumnes que facin inscripció fixa a partir d’octubre se’ls cobrarà a raó de 6,33 euros el menú per dia (aquest preu té el descompte de la inscripció fixa inclosa).