Atenció de secretaria i gestions presencials a l’escola:

Mentre duri l’actual context de salut, les gestions presencials a l’escola estan restringides. Per aquest motiu, abans d’acudir lliurement a l’escola a fer qualsevol gestió, caldrà haver demanat cita prèvia.

Hem habilitat un horari d’atenció al públic per tal de poder fer pagaments en efectiu o consultes exprés a secretaria i evitar aglomeracions al centre.

L’atenció al públic, tant del personal d’administració, secretaria i direcció es farà a l’aula 1 de l’escola de Música ( Urgell, 131) i en horari concertat. En cap cas els pares podran accedir a les instal·lacions del centre sense cita prèvia.

Horari atenció secretaria/ administració:

De dilluns a dijous de 9.00 a 10:30  i de 16:00 a 17:00 (Urgell, 131). Està a peu de carrer. Si la secretària està atenent, haureu d’esperar al carrer.

Horari atenció direcció:

Divendres de 9:00 a 10:00, amb cita prèvia (Urgell, 131). Està a peu de carrer.