Avaluació i millora

L’avaluació de l’Estratègia Digital de Centre (EDC) seguirà un enfocament continu o periòdic, depenent de les necessitats i preferències de l’equip directiu. Els resultats de l’EDC es recolliran i s’inclouran en la memòria anual del centre, proporcionant una visió global del progrés i els èxits aconseguits durant l’any.

Els objectius de l’EDC s’assoliran en funció de les metes i els indicadors predefinits. Per això, és important revisar periòdicament aquests objectius per avaluar-ne l’avenç i realitzar ajustos si cal.

L’avaluació de l’EDC serà responsabilitat de la comissió digital del centre i tot l’equip directiu. La comissió digital i l’equip directiu determinarà els moments i els mètodes d’avaluació. Això pot incloure reunions periòdiques per revisar els indicadors clau de rendiment, enquestes als membres del personal i alumnes, avaluació de les activitats i projectes digitals, entre altres eines d’avaluació disponibles.

S’establirà un calendari d’avaluació per garantir que l’EDC es revisi i s’ajusti de manera regular, segons les necessitats del centre i els canvis en l’entorn digital. Això pot garantir una millora contínua i l’adaptació de l’estratègia a les demandes actuals i futures.