Acolliment Digital

En el marc de la benvinguda digital al nostre centre educatiu, s’implementen les següents accions per als alumnes, les famílies i el professorat:

• S’ofereix informació i instruccions per a l’ús dels serveis digitals, incloent l’alta inicial a clickedu per als alumnes, les famílies i el professorat, així com l’alta al domini @escolaurgell.com i la signatura de documentació relacionada amb el context digital.
  • A l’inici de cada curs, l’alumnat rep les claus d’accés al clickedu i al correu electrònic corporatiu, a més d’un resum sobre l’ús principal de la plataforma que utilitzarà a l’aula (Classroom, Snappet, Galeratext, Barcanova).
  • Les famílies són informades sobre el funcionament de clickedu durant les reunions de principi de curs. Així mateix, disposen d’un repositori específic de videotutorials al mateix clickedu i tenen suport de la secretaria acadèmica per a l’ús de la plataforma. També se’ls proporciona documentació per signar sobre la política de privacitat, el tractament de la informació i les imatges, així com les polítiques de privacitat relacionades amb les eines tecnològiques utilitzades.