Ja teniu instal·lada l’app Tok App School? Us expliquem com descarregar-la!

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, fa uns mesos vam implementar un sistema de comunicació a través de l’app Tok App School. En aquests dies de confinament, es fa encara més necessari disposar de diversos canals de comunicació que ens permetin arribar a totes les famílies.

Per tot això, és important que totes aquelles famílies que disposeu d’smartphone descarregueu i configureu aquesta aplicació. Us demanem també que, si teniu problemes per instal·lar-la o en cas de canviar de número de telèfon, ens ho feu saber a través del correu e3004931@xtec.cat o del número de telèfon 692145254 (només Whatsapp).

Us deixem un breu tutorial per facilitar-vos el procés d’instal·lació de l’app:

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

#josocdelsanta #joemquedoacasa