Instal·lacions

EQUIPAMENTS DEL CENTRE:

• 6 aules d’Educació Infantil, totes elles dotades de pissarres digitals interactives o monitors tàctils.

Aula P3 A

• Un gimnàs / aula de Psicomotricitat amb terra de parquet, molt ben equipat, amb projector i equip de música.

Aula de psicomotricitat

• 14 aules d’Educació Primària amb pissarra digital interactiva.

• 5 aules informàtica portàtils: 2 carros portàtils amb 28 portàtils Chromebook, 1 carro portàtil  amb 20 tablets Lenovo, 1 carro portàtil amb tablets BQ i 1 maleta amb 15 tablets Lenovo. A més, tots els alumnes de 5è i 6è disposen del seu propi portàtil Chromebook.

• Material de laboratori, robòtica i matemàtiques manipulatives. Com a material de robòtica, disposem de 6 robots Bee-bot, 12 kits de Lego We-do 2.0 i 10 kits d’Arduino.

• Biblioteca d’escola i biblioteques a totes les aules.

• Secretaria i sala de reunions

• Espais de lectura i per treballar en petit grup repartits per l’escola.

• Pati exclusiu per als alumnes d’Educació Infantil amb un espai de joc infantil (gronxadors, caseta, sorral amb galledes, pales i raclets).

• Pati amb dues pistes poliesportives polivalents.

• Patis de sorra (alumnes de Cicle Inicial i alumnes de Cicles Mitjà i Superior).

• Zona de jocs coberta

• Rocòdrom

• Hort

• Aula de música amb piano i pissarra digital interactiva.
  • Aula d’acollida pels alumnes nouvinguts amb 6 ordinadors.
  • 4 aules d’Educació Especial.
  • Sala de mestres.
  • Despatx de direcció
  • Vestuaris per a nens i per a nenes.
  • Menjador amb cuina pròpia.