Benvinguts al 3r trimestre!

Benvolgudes famílies,

Avui comencem el 3r trimestre, un trimestre que iniciem telemàticament, en situació de confinament i sense saber amb exactitud quan podrem tornar al centre.

Som conscients de les dificultats que les classes telemàtiques poden comportar. Tot i que estem treballant per buscar una solució, algunes famílies no disposen dels mitjans adequats (connexió a Internet i dispositiu). D’altres, poden tenir problemes personals o dificultats per conciliar la vida laboral amb l’acompanyament en les tasques escolars que requereix la docència online. Per aquest motiu, el nostre objectiu principal durant aquestes setmanes serà donar-vos suport, acompanyament i assessorament en aquesta situació tan complicada.

Dedicarem aquesta primera setmana de trimestre a contactar amb vosaltres per tots els mitjans possibles (mail, videoconferències, trucades de telèfon…). Pel que fa a les trucades, tingueu en compte que trucarem amb número ocult. Volem saber com esteu, com estan vivint els vostres fills/es aquesta situació i quines són les vostres necessitats.

A partir de la setmana vinent (20 d’abril), us anirem enviant tasques i propostes educatives per tal que els vostres fills/es les puguin realitzar des de casa. No us angoixeu per les tasques encomanades, serem flexibles i tindrem molt en compte la situació personal de cada família. Aquestes tasques es penjaran en les plataformes següents:

Liveworksheets (E. Infantil, 1r, 2n i 3r)
Edmodo (4t, 5è i 6è)

Alguns cursos ja han començat a treballar amb aquestes plataformes i ja disposen de les contrasenyes per accedir. Els alumnes d’Educació Infantil i 4t rebreu les contrasenyes i les indicacions d’accés al llarg d’aquesta setmana.

Us demanem que no dubteu en contactar amb nosaltres sempre que ho necessiteu, a través dels correus electrònics que podeu trobar a la nostra web. Estem a la vostra disposició i estarem encantats d’ajudar-vos:

Tot i la distància, ens tindreu a prop per a tot allò que necessiteu. Us trobem molt a faltar, però entre tots i totes ens en sortirem!

Una abraçada,

Equip Docent