Cartes amb cor

Aquesta és una iniciativa que neix en unes circumstàncies molt especials i en uns moments molt difícils per a tothom.  Gràcies a “Cartes amb cor”, nens i nenes d’arreu del país estan enviant cartes i dibuixos als hospitals, per tal de donar ànims a les persones que ara hi ha ingressades i al nostre fantàstic personal sanitari.

Volem donar ànims i escalf a les persones ingressades, perquè se’n surtin al més aviat possible. Volem també enviar tot el nostre suport al personal sanitari, que amb els seus esforços està tirant endavant una situació molt dura fins ara mai viscuda. Els dibuixos, els escrits, les imatges… ens ajuden a expressar emocions i poden ajudar a altres persones a superar aquesta situació tan difícil.

Per aquest motiu, molts alumnes de la nostra escola ja estan fent arribar les seves cartes i dibuixos. Si encara no heu participat, podeu enviar la vostra carta a les següents adreces:

Us deixem les fotografies amb els missatges d’ànim que ens han fet arribar l’Hiba, la Lina, la Ritaj i la Taqdeer: