TALLERS INTERNIVELL D’EDUCACIÓ INFANTIL

Aquest curs, a Educació Infantil hem portat a terme els tallers internivell de matemàtiques, de contes, d’hort i/o plàstica i llengua. Els dijous a la tarda els alumnes d’infantil estaven entusiasmats per escollir taller, interactuar amb d’altres nens/es de P3, P4 i P5 i compartir aprenentatges d’allò més lúdics i vivencials!!! A matemàtiques, hem treballat diferents línies així com els cossos geomètrics. A l’hort hem observat i experimentat amb diferents llavors. A plàstica hem portat a terme diferents tècniques i hem treballat l’autor Andy Warhol!! A va de contes hem treballat la comprensió i la representació amb diferents materials. I a llengua hem conegut diferents tipologies textuals com ara la recepta, la carta, els logotips i anuncis, etc. Tots i totes hem passat pels diferents tallers i, ens ho hem passat d’allò més bé!!!