Sortida al riu setembre

El divendres els alumnes de P4, P5, 1r i 2n, vam fer una sortida al riu per conèixer i aprendre més coses sobre el nostre entorn. Veure fotos

Aquest cop ens va acompanyar a la sortida el sr. Pere Esteve, i vam posar en pràctica el què ens havia ensenyat a l’escola el dia abans sobre aquests animals. Vam poder observar amb els prismàtics diferents espècies d’aus que habiten al nostre bosc de ribera, i després d’esmorzar vam recòrrer el marge del riu buscant rastres d’animals i trobant animals petits al nostre pas. Finalment vam fer una acció de neteja per deixar aquest espai més net del què vam trobar.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *