Sortida a Torrebesses de 4t, 5è i 6è

img_3968(Feu clic a la foto per accedir a la galeria sencera)

El dimarts passat els alumnes més grans de l’escola vam anar de visita a Torrebesses. Un poble petit que ebs va sorprendre per la gran quantitat de patrimoni que allotja. Primerament vam escoltar com es feien les construccions de pedra seca a les garrigues, una manera de fer construccions agrícoles molt enginyoses.

Després de visitar el soterrani d’una antiga casa de pagès i les sitges que tenia, vam visitar algunes construccions de pedra seca del terme, eren realment sorprenents.

Fins i tot vam tenir l’oportunitat d’entrar en el bibliobus, un equipament cultural desconegut per la gran majoria de nosaltres. Va ser molt curiós!

A la tarda, després de dinar en una peculiar plaça que havia de ser una gran església i va quedar inacabada, vam veure el molí d’oli del poble, i ens vam enfilar de nou a l’autocar. Una sortida per repetir!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *