FIRA PROJECTE FER

Ahir dimecres dia 12 de juny,  150 alumnes de 5è de primària de les escoles de Corbins, Vallfogona de Balaguer, Artesa de Segre, Ponts i l’Escola Vedruna de Balaguer van anar a Balaguer al Consell comarcal de la Noguera a presentar els seus projectes en la fira FER (Futurs Emprenedors Rurals. Els alumnes de 5è de la nostra escola van presentar quatre projectes diferents:

• ECO VALLFO: És una empresa que produeix productes ecològics fets a les nostres terres.El seu eslògan és LLEPA’T ELS DITS!
  • ALJAGELA: És un gimnàs i el seu eslògan és: TU POTS!
  • ÚTIL PENCIL: És una empresa on hi venen material escolar i fan tallers de lettering…UTILITZA’NS A DIARI!
  • JACY D.M: És una empresa on venen decoracions.Amb el eslògan MILLOREM SEMPRE!

AQUÍ US DEIXEM ALGUNES FOTOS

I UN VÍDEO