“El sastre valent” al Què m’expliques

Com la majoria sabeu, quinzenalment el dimarts els nens i nenes de 2n i 3r van a explicar contes a les aules de P3 i P4.

És una pràctica que afavoreix la lectura, la comprensió lectora, el gust per la lectura i la literatura, l’expressió oral i corporal i la comprensió oral. A més de tots aquests aprenentatges també potencia els lligams entre alumnes grans i petits, els grans s’hi dediquen a molt afecte i els petits reben amb molta il·lusió la seva visita.

Aquest dimarts un grup de nens i nenes de 3r van representar el conte “El sastre valent” per als i les alumnes de P4. Ho van fer tan bé i tan treballat, que val la pena veure-ho!