Us presentem les activitats extraescolars d’aquest curs 2025-26 que hem elaborat conjuntament l’AFA, Quàlia, clubs esportius i l’Ajuntament del nostre municipi 😉
PREUS
-
-
- Dia puntual: 3 €
- Quota mensual: 40 € / mes
- Menys de 10 dies recurrent cada mes: 20 € / mes
-
CANGUR:
-
-
- Quota mensual: 20 € / mes
- Dia puntual: 2 €
-
BERENEM I JUGUEM (1h):
-
-
- Cada dia: 31 € / mes
- Dia puntual: 4,4 €
-
BERENEM I JUGUEM (2h):
-
-
- Cada dia: 61 € / mes
- Dia puntual 6,6 €
-
RÍTMICA: 18 € /mes
HIP-HOP: 18 € / mes
PACK RÍTMICA + HIP-HOP: 30 € / mes
EXTRAESCOLARS QUÀLIA: Preus promocionals fins al 14 de setembre.
-
-
- Infomeca: 27,75 € / mes
-
BÀSQUET, TAEKWONDO I ESCACS: Contacteu directament amb els clubs (trobareu els contactes a “observacions”)
OBSERVACIONS:
*Recordeu que fer per ús tant de les acollides de migdia (CANGUR) i tarda (BENEREM I JUGUEM) com de les activitats extraescolars ÉS IMPRESCINDIBLE que l’infant estigui afiliat a l’AFA. Per tant, NO s’acceptaran inscripcions de famílies que no estiguin al corrent de pagament.
*Les quotes de les extraescolars estan calculades tenint en compte els dies festius i de lliure disposició. Els pagaments seran mensuals i iguals cada mes d’octubre a maig. Les quotes estan compatibilitzades en el global de l’any, igual que la quota de desembre, gener, o el mes de setmana santa no es veu reduïda la quota, es fa quota fixa repartida pel cost global.
*Per tal de vetllar per la qualitat i la continuïtat de l’activitat i del monitoratge, no es farà retorn de la quota un cop iniciat el mes i es demanarà un compromís trimestral.
*Trobareu més informació de les extraescolars gestionades per Quàlia en aquest enllaç
*Per inscriure’s a les extraescolars de bàsquet (Tel. 600.779.824 i correu electrònic cepvallfogona2023@gmail.com), taekwondo (Tel. 629 493 993) i escacs (Tel. 649 960 831 i correu electrònic escacsvallfogona@gmail.com) cal contactar directament amb els clubs responsables de l’activitat.
*Recordeu que totes les activitats començaran el dimarts 30 de setembre, a excepció de l’acollida matinal, el cangur, el berenem i juguem, bàsquet i taekwondo, que començaran a partir del dia 8 de setembre (primer dia de curs). Les activitats finalitzaran el divendres 29 de maig mentre que les acollides s’acabaràn el 19 de juny.
COM FER LA INSCRIPCIÓ A LES EXTRAESCOLARS?
Les inscripcions seran online i les podeu fer arribar com us detallem a continuació.
👉 ACOLLIDA MATINAL
Qui gestiona: Ajuntament
Inscripcions a l’inici de curs: Descarregueu aquí la butlleta i envieu-la amb les vostres dades a afa@escolavallfogona.cat
Inscripcions durant el curs: contactar directament amb l’Ajuntament i/o mitjançant el correu acollidamatinal@escolavallfogona.cat.
Per avisar que el vostre fill/a farà ús del servei puntualment cal avisar enviant un correu a acollidamatinal@escolavallfogona.cat. Recordeu que en cas que es faci ús puntual del servei també cal omplir la butlleta d’inscripció i fer-la arribar a l’Ajuntament.
👉 BERENEM I JUGUEM, INFOMECA
Qui gestiona: QUÀLIA
Informació i inscripció a través de la web: https://www.qualiacoop.cat/escola-salvador-espriu-de-vallfogona-de-balaguer-extraescolars
👉 RÍTMICA i HIP-HOP
Qui gestiona: Lídia
Inscripcions: Descarregueu aquí la butlleta i envieu-la a: lidia.2.93s@gmail.coelel
Informació telf: 671 977 153
👉 CANGUR
Qui gestiona: AFA i Ajuntament de Vallfogona.
Inscripcions: Descarregueu aquí la butlleta i envieu-la a: afa@escolavallfogona.cat . Si l’alumne/a es queda a dinar no cal que ompliu la butlleta d’inscripció.
Informació: afa@escolavallfogona.cat
Per qualsevol dubte o aclariment no dubteu en escriure’ns un correu o contactar amb algun dels membres de l’AFA!

