Informacions del curs 2020-2021 (Actualitzat 5 d’octubre amb els nous horaris d’entrada))

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, aquests curs hem de reorganitzar el funcionament de l’escola per tal d’adaptar-nos a la situació actual i complir les mesures de seguretat marcades pel Departament, intentant fer el tan esperat retorn amb la major seguretat possible.

Sempre heu estat unes famílies molt col·laboradores, però aquest curs en especial, us demanem un esforç extra i el màxim de col·laboració per fer que tot funcioni el millor possible.

Adjunt a aquest missatge, us enviem un resum amb les informacions més importants a tenir en compte sobre l’inici de curs. A més a més, com ja us hauran informat les mestres, cada classe té programada, durant aquesta setmana, una videoconferència de famílies i escola per informar-vos de les normes i funcionament específic de cada classe i resoldre els possibles dubtes que pugueu tenir.

Algunes de les normes per a totes les famílies i alumnes a tenir en compte són:

– L’inici de les classes és el dia 14 de setembre.
– Totes les famílies hauran de portar signat el full de declaració responsable per poder assistir al centre.
– Recordeu que no podeu portar a l’escola als nens/es amb febre o altres símptomes associats a la Covid-19, com vòmits, diarrea, tos, mal de coll, dolor muscular.
– Tots els alumnes entraran al centre amb mascareta i se’ls prendrà la temperatura.
– No es pot portar cap objecte de casa (estoig, material escolar, joguines…)
– Hauran de portar de casa una cantimplora petita amb aigua d’ús individual.
– Els grups estables estan formats pels grups classe d’altres anys.
– Cada grup estable té un horari d’entrada i sortida diferent (per evitar aglomeracions a la porta) que s’ha de respectar. LA PUNTUALITAT SERÀ IMPRESCINDIBLE.
– Les famílies, quan vingueu a portar o recollir alumnes, us haureu de col·locar a la part senyalitzada amb el curs del nen/a.
– Cap família o/i acompanyant podrà entrar al centre tret de les famílies de P3 (i només fins que el grup estigui adaptat).
– Només atendrem famílies durant l’horari d’atenció al despatx. Recordeu que també us podeu comunicar amb els mestres amb l’agenda i amb l’escola per telèfon i correu electrònic.
– Per les comunicacions amb el menjador s’establirà un horari, un telèfon i un correu electrònic.
– Respecte a les beques del menjador, encara no hem rebut cap informació, en el moment que ens arribi us la farem arribar.

Us donem les gràcies per avançat, sabem que la situació és molt incerta i que durant el curs ens haurem d’adaptar i reorganitzar, per això, us mantindrem informats de qualsevol canvi o adaptació que haguem de fer.

Aquí podeu consultar el pla d’obertura complet.

PDO DEFINITIU ROSSELLÓ SETEMBRE 2020

Una abraçada!