Sortida d’escola

Cada any al mes d’octubre tota l’escola (alumnes, mestres i famílies) fa una sortida al Parc de Can Zam. Passem tot el dia junts per començar el curs, donar la benvinguda a les famílies noves, compartir i jugar.

A la gimcana participen tots els alumnes de l’escola, des de P·3 fins a 6è, els grups que es fan estan barrejats per cursos i podem trobar nens i nenes de P·3 fins a 2n per una banda i des de 3r fins a 6è per una altra. Tots col·laboren i s’ajuden per anar superant les proves que preparen les famílies.

Després de tant jugar és normal que tinguem molta gana, així que ens preparem i dinem tots junts. Un cop hem agafat forces encara ens queda una estona més jugar fins que tornem a l’escola.

Més informació a:

Sortida d’escola 2015