Cicle Mitjà

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els i les mestres de Cicle Mitjà us volem explicar algunes de les coses que fem durant el curs:

Tallers d’Educació Plàstica

Des de fa molts anys hi ha la tradició a l’escola de treballar durant el segon trimestre l’Educació Plàstica mitjançant tallers que organitzen pares, mares i mestres.

Es barregen les classes de Cicle Mitjà i s’organitzen tres o quatre grups que faran els diferents tallers. Cada taller dura aproximadament dues o tres sessions i cada grup va rotant de manera que al final del trimestre tots els nens i nenes hauran fet tots els tallers.

La participació dels pares i mares és fonamental per poder dur a terme aquesta proposta.

Els tallers que organitzen els pares permeten un vincle especial i espontani entre pares i alumnes. És per això que trobem aquesta experiència molt enriquidora i satisfactòria tant per als alumnes com per als pares.

Espais matemàtics

Durant 3 sessions setmanals treballarem l’àmbit matemàtic de forma més manipulativa, amb un grup més reduït i respectant en tot moment el ritme de cada nen o nena. Ho farem a partir de reptes, jocs, construccions, problemes d’enginy que motivin a l’alumne.

En aquestes sessions estaran barrejats alumnes dels dos grups del cicle.

Els espais matemàtics són els següents: Numeració i càlcul, Geometria, Mesures i Robòtica.

Desdoblaments

Al Cicle Mitjà treballem algunes matèries de manera desdoblada permetent que els grups es redueixin i així poder atendre als alumnes de manera més individualitzada.

Desdoblem la informàtica i el taller literari.

Treballem la informàtica com una eina d’aprenentatge amb l’objectiu que l’alumne sigui competent en les TIC.

Al taller literari treballem la part escrita de la llengua mitjançant propostes engrescadores de creació literària que comprenen les diferents tipologies textuals pròpies del cicle.

Més informació a:

Presentació Cicle Mitjà

Aquí us deixem les competències i com es treballen durant el cicle:

Competències_CM

Ens podeu seguir durant tot el curs a:

BLOC DE CICLE MITJÀ