Preinscripcions curs 2021-2022 (Actualitzada 07/05/21)

Ja podeu consultar el llistat ordenat amb la puntuació definitiva:

Llistat ordenat definitiu

Informacions anteriors:

Ja podeu fer la preinscripció per a Educació Infantil al següent enllaç:

Preinscripcions Infantil

Preinscripcions Primària

Preinscripcions Secundària

Si teniu qualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb nosaltres al telèfon 933922405.

MOLT IMPORTANT!!!

• ÉS RECOMENABLE POSAR, COM A MÍNIM, 3 CENTRES EN LA PREINSCRIPCIÓ, CAP ESCOLA POT GARANTIR QUE HI HAGI PLACES PER A TOTHOM.
  • NOMÉS ES POT FER LA PREINSCRIPCIÓ 1 VEGADA, SI FEU MÉS D’UNA QUEDEN TOTES ANUL·LADES.

IMPORTANT!!!

• NO HAN DE FER CAP PREINSCRIPCIÓ ELS I LES ALUMNES QUE EL CURS VINENT CONTINUÏN AL ROSSELLÓ PÒRCEL. AQUESTA INFORMACIÓ ÉS NOMÉS PELS ALUMNES NOUS.

Benvolguts veins i veïnes.

Us informem que el període de preinscripcions per al curs 2021-2022 començarà el proper 15 de març i s’allargarà fins el 24 de març.

Des del Departament d’Educació es posa en marxa el nou web preinscripcio.gencat.cat, amb la voluntat d’acompanyar millor les famílies durant el procés de preinscripció 2021-2022 als ensenyaments obligatoris. Aquest nou portal temàtic veu la llum en el context de pandèmia per la covid-19 i permetrà donar suport en la tramitació telemàtica de la preinscripció.

A continuació podeu veure el calendari de preinscripcions per al curs 2021-2022:

Us deixem un parell de vídeos que us ajudaran en aquest procés.

L’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet també ha creat un espai a la seva web amb tota la informació necessària per a realitzar el procés de preinscripció als centres de la ciutat.

Portes obertes i preinscripcions (Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet)

En el següent enllaç podreu consultar, a partir de l’adreça on està empadronat l’infant, els centres que teniu assignats. És molt important tenir actualitzat el padró.

Cercador de centres

Des de l’escola us volem facilitar encara més el procés i, tot i que us recomanem que feu la preinscripció via telemàtica, si teniu alguna dificultat us podem ajudar. Heu de demanar cita prèvia trucant al centre 933922405 o en el correu electrònic rossellosecretaria@gmail.com

Us recordem que heu de portar:

Llibre de família o document que acrediti la relació amb l’alumne/a.

Document d’identitat DNI/NIE/Passaport del sol·licitant, del pare i de la mare.

DNI de l’alumne/a, si en té.

Targeta Sanitària Individual (TSI) de l’alumne/a.

Carnet de família nombrosa i/o monoparental, si se’n té.

Documentació acreditativa de ser beneficiari de la prestació econòmica de la renda mínima d’inserció. En el cas de rebre aquesta ajuda.

Certificat o targeta acreditativa de discapacitat de l’alumne o d’algun membre de la unitat familiar que emet el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, si se’n té.

Moltes gràcies!!

Us hi esperem!!

L’equip de l’escola Rosselló Pòrcel.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *