PARTICIPEM A LA MARATÓ “LLEGIM EN VEU ALTA”.

L’alumnat de 5è ha participat, un any més, a la Marató “Llegim en veu alta” que organitza la Biblioteca Comarcal, el Servei Educatiu del Pla d’Urgell, el Municipi Lector i l’Ajuntament de Mollerussa.

L’acte ha tingut lloc a la plaça Ciutat de Lleida, al costat del Teatre l’Amistat, i hi han participat diversos centres educatius del municipi, institucions, entitats, associacions i ciutadans i ciutadanes.

És una activitat on l’alumnat del centre pren el protagonisme i posa en pràctica els aprenentatges d’expressió oral que es treballen dins les aules. Han gaudit molt participant però, val a dir que, també han passat nervis ja que la presència d’un micròfon, càmeres de televisió i públic, sempre fa respecte.

Aprofitem per felicitar als lector, que ho han fet molt bé i agraïm el suport rebut dels seus companys i companyes i de les famílies que ens han acompanyat.

FEU CLIC AQUÍ I ELS PODREU VEURE LLEGINT.