Apadrinament lector

L’escola ha incorporat dins del Pla de lectura, l’Apadrinament lector. Aquest consisteix en compartir un espai i un temps per a la lectura una sessió setmana. Els nens de cicle Superior actuen de padrins i padrines dels alumnes de Cicle Inicial (6è amb  amb 2n). Els grans són els encarregats d’ iniciar-los en  la lectura  a través de textos curts i després amb contes, ajudant-los en la dicció, l’entonació i  comprensió. S’establiran lligams afectius entre els padrins i fillols al voltant de la lectura, creant contextos significatius d’aprenentatge (els petits llegeixen perquè algú els entengui i perquè algú l’interessa escoltar-los). Amb això esperem fomentar també la convivència i la cooperació entre cicles i educar en la responsabilitat i el compromís.