Escola Verda. Medi ambient

Formem part d’un projecte dels Departaments de Medi Ambient i Educació en el que s’integren aquelles escoles que tenen un Pla per tal d’ afavorir una bona actitud i una implicació responsable en la defensa i cura del medi ambient.

Les Escoles Verdes és un projecte dels Departaments de Medi Ambient i Educació en les que s’ integren aquelles escoles que han elaborat un Pla per tal d’ afavorir una bona actitud davant el medi ambient.

La nostra escola ha estat treballant un projecte  mediambiental durant 3 cursos per tal d’ afavorir una actitud responsable i respectuosa amb el medi natural i el nostre entorn. Ara,un cop acabat el projecte tenim l’oportunitat de formar part d’aquesta xarxa d’escoles Verdes. Tanmateix hem elaborat un nou Pla d’Acció per tres anys més, per tal d’ afiançar les accions que ja estàvem fent i per dur-ne a terme de noves. Això ens compromet a continuar treballant en aquesta línia i establir nous camps d’ actuació per tal que aquest eix transversal sigui un dels trets identificatius de la nostra escola.

Els objectius del “Programa Escoles Verdes” són incorporar els valors de l’Educació per a la sostenibilitat en tots els àmbits de la vida  escolar, bo i promovent l’activa participació i una eficient implicació de la comunitat educativa en la millora del seu entorn, i amb la possibilitat de fer una xarxa entre els diversos centres escolars que hi participen.

El nostre objectiu  és fer del nostre alumnat uns futurs ciutadans que respectin el medi ambient i es comprometin amb la construcció d’una societat sostenible.

Aquest és el distintiu que aquest curs ens atorgaran al Pompeu, un distintiu que és el símbol d’una cultura de centre, una forma de conviure i de veure el món.