What a fun, Art & English 2 in 1

Aquest projecte es va iniciar ja fa uns anys amb l’objectiu de fomentar la llengua anglesa en un entorn més lúdic i d’aplicació pràctica. Per aquesta raó, es va escollir l’àrea de plàstica que actualment ja es duu a terme a tota primària. El projecte manté el mateix títol inicial “What a fun, Art & English, 2 in 1!”.

La prendre la decisió d’escollir la plàstica com a àrea no lingüística,  perquè  els alumnes poden aprendre realitzant activitats  pròpies de la seva edat i, per tant, agradables i motivadores: dibuixar, pintar, manipular, retallar, inventar, crear. A més a més, pode globalitzar esdeveniments d’actualitat que succeixen a l’escola i que es poden relacionar amb l’art.

És molt positiu pels alumnes poder gaudir d’aquesta experiència, donat que la gran majoria portaran una trajectòria prèvia de viure la plàstica en anglès i, com a conseqüència, tindran l’oportunitat de practicar i utilitzar lèxic introduït anteriorment. Això també permetrà centrar-nos millor amb els nous conceptes propis de l’àrea de plàstica, que esdevindran cada cop més concrets i específics.