L’INS MOLLERUSSA VISITA I3

Els alumnes de l’INS Mollerussa han vingut a I3 a presentar-nos el seu Projecte “Descobrim el que ens envolta”, en aquest hem realitzat una sèrie d’activitats relacionades amb el medi ambient i el reciclatge de forma divertida i vivencial.

El primer dia com a fil conductor ens van fer una representació de com dur a terme un bon reciclatge, cada deixalla al seu contenidor i per acabar el matí ens hem divertit fent una activitat de provocació amb paper reutilitzat i rotllos de cartró.

El segon dia en petits grups ens van preparar quatre activitats on havien de  passar per diferents espais, les quatre estacions. Caminar sobre pintura de diferents colors coberta sobre plàstic transparent. La segona activitat tractava de pescar amb una canya deixalles que podem trobar al mar i així deixar-lo net. La tercera activitat simular un volcà en erupció barrejant diferents ingredients i la última en realitzar un circuit psicomotriu amb material reciclat.

Volem donar les gràcies  als alumnes i als professors de l’INS Mollerussa per aquesta iniciativa. Hem gaudit molt! Felicitats i fins la propera!

Si ho voleu veure