Entrega dels Premis Bibliorepte: 25 Imperdibles

Dins del marc de les Jornades Cultural  hem fet entrega dels Premis corresponents al Bibliorepte: 25 Imperdibles. En aquesta ocasió, tant alumnes com mestres, teníem el repte de relacionar diferents objectes amb el seu corresponent àlbum il·lustrat. D’aquesta manera hem pogut descobrir històries meravelloses explicades a través de llibres on  la imatge té una funció essencial. Ens ho hem passat molt bé llegint tots aquests llibres i intentant esbrinar la relació que tenia cada objecte amb cadascun dels llibres.

Els guanyadors d’aquesta edició han estat: el Cristian Tomi d’educació infantil, la Valentina de cicle inicial, la Malak de cicle mitjà i el Joan de cicle superior. Desitgem que gaudeixin molt de la lectura dels llibres que han rebut com a premi i convidem a la resta de nens i nenes a seguir participant als Biblioreptes de l’escola.

Si voleu veure les imatges feu clic aquí