Qui som?

L’escola data del 1980, des de llavors ha experimentat diverses reformes i ampliacions, la darrera al 2012-2013, per l’increment del nombre d’alumnat en els darrers 10 anys.

Els trets d’identitat de la nostra escola concreten com volem que sigui, en definitiva, on  mira i cap a on camina.

El POMPEU FABRA ens definim com una escola pública, catalana, laica,  integradora, activa i oberta a l’entorn i que vetlla pel desenvolupament integral de l’alumnat.

El nostre funcionament es basa en la participació activa de tots els elements que formen la nostra comunitat educativa: l’alumnat, el professorat, les famílies i altres professionals.

Som una escola pública, on tots els nens i nenes hi poden trobar un espai de suport per al seu creixement personal.

Som una escola oberta i receptiva,  que escolta i té en compte on som i la realitat que ens toca viure i que promou la cohesió social.

Som una escola democràtica, plural, que fomenta l’equitat, la coeducació i valors, com la llibertat personal, la responsabilitat, la solidaritat, el respecte i la igualtat.

Som una escola respectuosa amb el nostre context cultural i social, que vetlla pel respecte a l’altre i a la convivència.

Som una escola arrelada als costums, tradicions, forma de vida del nostre país.

Som una escola participativa que suma i reconeix els esforços de tots, perquè creiem imprescindible l’aportació de tothom per fer la feina ben feta.

Som una escola que aprèn, que reflexiona sobre la pràctica diària i que es qüestiona el món on vivim i aposta dia a dia, per la seva millora.

Som una escola compromesa amb el medi ambient. Eduquem pel respecte i la preservació del nostre entorn.