Dia Mundial de l’Activitat Física

Un any més, l’alumnat de 5è s’ha posat en marxa per participar a la jornada que s’ha organitzat per celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física a Mollerussa.

El Dia Mundial de l’Activitat Física és una iniciativa conjunta entre la Secretaria General d’Esport i Activitat Física i l’Agencia de Salut Pública de Catalunya.

L’objectiu del DMAF és promoure l’activitat física com a eina de salut i benestar, i estendre els efectes beneficiosos d’aquesta pràctica enfront del sedentarisme, un dels principals factors de risc de mort als països occidentals.

És per això que, a les 10 del matí, l’alumnat de 5è del Pompeu Fabra, arrancava juntament amb altres escoles i entitats de Mollerussa una caminada d’una mica més de 4 quilòmetres en un circuit semiurbà que ha passat també per la banqueta del canal i que ha finalitzat al mateix punt d’origen, al Parc Municipal. Tot seguit, els i les participants han pogut gaudir d’un esmorzar que l’organització havia preparat.

Finalment, i com no podia ser d’una altra manera, el ball i la música han posat fi a la jornada.

Ho voleu veure? Feu clic aquí!

I recordeu,  Gaudiu de la vida, poseu-vos en marxa!”