Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència

Avui, amb motiu del Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, l’alumnat de 6è ha participat a la jornada 100tífiques que organitza la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute for Sciencie and Technology (BIST).

L’alumnat ha tingut l’oportunitat de poder conèixer i interactuar amb Daniela Brunsó, dona científica de l’empresa BASF, que ha compartit amb tots ells i elles aspectes molt interessant de la ciència i, especialment, de la química.

Amb l’objectiu de donar visibilitat i destacar el paper de les dones a la ciència i la tecnologia, Daniela Brunsó ens ha aproximat d’una manera molt planera al món de la química a través de l’empresa BASF; hem parlat d’àtoms i de molècules, de plàstics i energia però també d’un tema tan preocupant com és la gestió dels residus i la seva possible recuperació.

Des d’aquí volem agrair la seva col·laboració. Ha estat una xerrada molt interessant.

Feu CLIC AQUÍ per veure un petit recull fotogràfic.