P3_SORTIDA BIBLIOTECA COMARCAL JAUME VILA.

El passat dijous 6 de febrer els alumnes de P3 vam anar a la BIBLIOTECA COMARCAL JAUME VILA. Les /els alumnes de 2n grau de Cicles Formatius de l’ INS Mollerussa d’educació infantil, ens van enviar una carta que vam llegir a l’aula on ens demanaven ajuda per resoldre un gran misteri relacionat amb els contes.
Ens ho vam passar d’allò més bé amb la dinàmica que ens van preparar.
Moltes gràcies!

Durant la sortida tot caminant, havíem previst de fer de detectius i obrir bé els ulls, per tal de descobrir on s’amaguen els nombres en el nostre dia a dia al carrer. En vam trobar molts i ens ho vam passar molt bé investigant!!