Introducció

L’Escola Saavedra, amb més de cent anys d’història, és un centre d’educació infantil i primària ubicat al centre de la ciutat de Tarragona. Des del curs 2018-2019 forma part del projecte “Magnet. Aliances per a l’èxit educatiu” impulsat per la Fundació Jaume Bofill i el Departament d’Ensenyament.
Una aliança Magnet permet la col·laboració d’una institució de referència amb un centre educatiu per dur a terme un projecte innovador, de qualitat i atractiu per a les famílies . En el nostre cas, aquesta institució de referència és l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona.
Fruit de la col·laboració entre les tres entitats (Escola + Fundació Bofill + ETSE) han nascut un seguit d’iniciatives formatives per als alumnes de l’escola que anualment exposem a la “Fira tecnològica” que es celebra durant un dissabte del mes de febrer. Aquesta fira està oberta a tota la comunitat educativa i a tota la ciutat.

Aquest és el video que vam fer un cop acabada l’edició de 2019, ja que la del 2020 va ser ajornada pel COVID-19

Els alumnes i mestres del Saavedra, professors de l’ETSE implicats en el projecte Magnet, l’associació de robòtica de la URV URBots i la formadora Rosa Escoda expliquen en aquest vídeo què comporta per a ells el fet de formar part d’un projecte Magnet