Via telemàtica

Documentació identificativa per la via telemàtica (prioritària)

• Sol·licitud
  • Fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  • Fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o document anàlog.
  • Fotocòpia del DNI de l’alumne/a si en disposa.

Cal utilitzar manera general la sol·licitud amb suport informàtic. S’hi pot accedir mitjançant un ordinador, una tauleta tàctil o un telèfon mòbil.
Una vegada enviades telemàticament les dades s’obté el resguard de la sol·licitud. Aquest resguard s’ha d’enviar per correu electrònic a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció juntament amb la documentació escanejada o fotografiada al correu electrònic e3009369@xtec.cat

L’enllaç per fer la sol·licitud el trobareu aquí

Important: La sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada amb l’enviament per correu electrònic del resguard i la documentació acreditativa adjunta escanejada o fotografiada.

De manera excepcional, per als casos en què la família no pugui fer el tràmit telemàticament de presentació de sol·licitud, aquesta es podrà presentar presencialment al centre. En aquest cas, s’haurà demanar cita prèvia al centre utilitzant al correu electrònic e3009369@xtec.cat o per telèfon al 635 394 681 (Leonor, directora de l’escola)