Treballem la memòria visual!

Els alumnes de 4t estem treballant l’ortografia mitjançant el mètode 4. Així aconseguirem disminuir les nostres faltes d’ortografia.

Avui els alumnes de 4t A hem realitzat un DICTAT COOPERATIU, una manera diferent de treballar l’ortografia tot fent un dictat en grup.

Cada grup tenia el seu dictat a mig camí, i al final hi havia el full per escriure el text. D’un en un havíem de sortir i recordar un tros del text i així escriure-ho sense fer faltes d’ortografia. Podíem revisar allò que havia fet el company per si tenia algun error i poder modificar-ho.

Ha estat molt divertit però alguns hem passat nervis per la pressió d’equivocar-nos. No hi havia guanyador, sinó que calia aconseguir el mínim de faltes.