L’AMPA ha comprat un piano nou per l’escola

Ja fa molts anys que l’AMPA col·labora molt activament amb l’escola. Durant els darrers cursos ens han dotat de pissarres digitals, llibres de lectura i diccionaris, van insonoritzar el menjador, van proveir el pati d’Educació Infantil amb diversos elements lúdics exteriors: la cuineta, el túnel de vímet, gronxadors, etc. i regularment col·laboren en les festes de l’escola: Nadal, Sant Jordi, Carnestoltes…

Durant el mes de febrer va sorgir la necessitat de canviar el piano de l’aula de música perquè ja feia molts anys que el teníem i estava deteriorat. Vam demanar a l’AMPA si ells podien comprar-lo amb la dotació d’aquest curs i els hi va semblar molt bé. Des de la setmana passada ja està instal·lat i en ple funcionament!

Des de l’escola valorem molt positivament la col·laboració periòdica de l’AMPA i els hi volem agrair.