Sant Jordi 2017

El passat 20 d´abril a l´escola vam celebrar la diada de Sant Jordi. Durant el matí es van fer tallers i els alumnes de 6è van passejar el Drac per l´escola. Després a l´hora d´esbarjo l´empresa del menjador i l´AMPA van convidar als nens i nens a xocolata i melindros. A les 11.15 va començar l´acte de la mostra literaria que van presentar la Directora acompanyada de Sant Jordi i la princesa. LLiuraven els premis el Sr Alcalde i el Sr Regidor de cultura i educación.

Els nens de tots els cursos presentaven els seus treballs , així com també es van llirar diplomes dels concursos que enguany hem participat i alguns alumnes van realizar algunes actuacions musicals. Ens ho vam pasar molt bé!

A la tarda un grup de pares i mare va representar una obra de teatre per a tots els nens i nenes d´Educació Infantil. Els hi va agradar molt. Moltes gràcies.

Aquí us deixem un resum de la mostra literària.

El grup de pares d’Educació Infantil autors de l’obra de teatre de Sant Jordi.