La castanyada

Benvolguts pares i mares,

castanera

S’acosta la celebració de la Castanyada i, com ja sabeu, des de l’escola aprofitem aquesta festa per treballar-ne diferents aspectes a l’aula, a partir dels costums propis del nostre entorn.

També ens agrada acabar-la ajuntant-nos per sentir-nos escola i tancar la celebració amb una exhibició de danses que tots els cursos han estat aprenent durant aquests dies.

Abans del dijous 27 d’octubre, tots els nens i nenes han de portar 15 castanyes amb un tall.

El divendres 28 a la tarda es ballaran les danses. Per ballar-les, els vostres fills i filles hauran de portar:

Educació infantil (P-3, P-4 i P-5)

P3: Pantalons o faldilla de color fosc i samarreta també de color fosc.

P4: Pantalons foscos i samarreta de color de tardor (groc, marró, vermell o taronja)

P5: Han de vestir de pagès i dur un mocador al cap.

Cicle Inicial (1r i 2n)

Pantalons foscos i samarreta de color verd o marró

Cicle Mitjà (3r i 4t)

Pantalons texans, preferiblement de color blau, i samarreta negra

Cicle Superior (5è i 6è)

Pantalons texans de color fosc i samarreta blanca

Així doncs us convidem a l’escola el proper divendres 28 d’octubre, a la tarda, entre les 15.05h i les 16.30h a les grades de la pista per gaudir de les danses.

SEREU TOTS MOLT BENVINGUTS!

(En cas de pluja,les danses es faran el dimecres 2 de novembre a la tarda)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *