Excursió conjunta

El darrer dia de curs, el dimecres 21 de juny, tots els nens i nenes i mestres de l’escola farem una sortida a la casa de colònies Can Juliana de Castellar del Vallès. Volem posar el punt i final al curs 2016-17 fent una sortida lúdica tots plegats, sentint-nos escola. Cada nivell estarà acompanyat del seu tutor o tutora i d’un monitor de la casa que s’encarregarà de dinamitzar les activitats.

La sortida serà només de matí (en horari de jornada intensiva) de 9 a 13.30 h i cal portar esmorzar i gorra per al sol.

Les activitats que faran els infants d’Educació Infantil seran les següents:

P3      Els petitons de l’escola coneixeran els secrets del bosc acompanyats dels follets. També faran un taller de planter.

P4      Els nens i nenes es convertiran en pirates i hauran de buscar un tresor. Faran un taller de pegat pirata per formar part d’una bona tripulació!

P5      Els súper exploradors de P5 hauran de trobar la cova d’un ós on està amagat un valuós tresor. Faran un taller de monocles.

Els nens i nenes de cicle inicial faran un laberint de multijocs i una gimcana cooperativa amb les següents activitats: tir a l’arc, tira-xines gegant de pilotes, cursa de sacs, esquís, bàsquet i futbol.

Els nens i nenes de cicle mitjà viuran apassionants aventures al Parc de les Tirolines. Estaran lligats amb arnesos i faran un recorregut amb diferents jocs: l’escala del corsari, els ponts, les barres d’equilibri, el pont tirolès i el pont de mico.

Els nens i nenes de cicle superior faran una gimcana cooperativa amb reptes a superar com el tira-xines gegant, les curses de sacs i els esquís gegants. També faran paintball en un camp al bosc, un joc perfecte per desenvolupar el treball en equip i la cooperació.

Tots els mestres que formem l’escola l’hem organitzada amb molta il·lusió i pensem que és una excel·lent manera de finalitzar el curs, tots plegats, sentint-nos escola.