Comiat del curs 21-22

Els dies han passat molt ràpid, sembla que fos ahir que els mestres ens disfressavem per fer l’espectacle de benvinguda als nens i nenes al nou curs.
Ha sigut un curs canviant, iniciat amb mascareta i acabant tots junts sopant a fora al carrer! Que bé ens ho vam passar!
L’últim dia de curs vam poder gaudir d’una passejada fins a la Font dels Gitanos, on tots junts vam esmorzar la coca de Sant Joan. Un cop a l’escola els Cangurs ens van regalar un seguit de Garrotins que van fer riure i emocionar a companys/es i mestres, ens van oferir una versió personalizada de la cançó Before you go (Lewis Capaldi) i llavors els vam obsequiar amb un detallet de cada classe.
Per acabar vam acomiadar a la Rosa, la mestra d’anglès, que amb aquest curs ha tancat la seva vida laboral per iniciar nous reptes i experiències.
Molta sort Cangurs i Rosa, us esperem a l’Escola per quan ens vulgueu venir a veure!
Tot l’equip de mestres us donem les gràcies per haver compartit aquest curs i us desitgem un bon estiu.
Aquí trobareu totes les fotos!