Cloenda de l’hora del conte

Bona tarda, famílies de l’escola!

Com ja sabeu, els alumnes d’Infantil i Cicle mitjà han dedicat moltes hores durant el curs a fer l’hora del conte, on els més grans explicaven, cada setmana, un conte als més petits. Entre tots han assolit els objectius, han reforçat el vincle entre classes i s’ho han passat d’allò més bé.

Com a cloenda d’aquest treball anual, els Coales han recitat un poema a les Bicicletes, i els Astronautes han recitat un altre a les Màquines i els Avions. Tots dos poemes han estat de l’Olga Xirinacs. Però no només han dut a terme aquesta tasca, sinó que durant una hora al matí (al pati de dalt) Coales amb Bicicletes per una banda i per l’altra Astronautes amb Avions i Màquines (en dies diferents), han jugat amb aigua, escuma i objectes com esponges, embuts, galledes o mànegues, tot tenint cura els grans dels petits i gaudint al màxim. Tant de bo tots els comiats fossin igual!