Comiat del curs 2018-2019

I finalment, ha arribat el darrer dia d’escola d’aquest curs. El Lleons han estat nou anys amb nosaltres, creixent, compartint, aprenent,… segur que s’emporten mil aventures dins la motxilla de l’escola. Avui ens hem acomiadat amb l’obra T’he enxampat Caputxeta! que han preparat les Granotes i els Lleons en el taller de teatre. Llavors hem esmorzat una tros de coca de Sant Joan i finalment hem acomiadat els Lleons amb un regal elaborat per cada u de nosaltres.

També ha sigut un dia especial per una mestra i companya, la Rosa Mª. L’hem acomiadat perquè ella també començarà una nova etapa, la jubilació! Gràcies per tot el que ens has ensenyat Rosa Mª; la muralla, la mascota de la classe, la pasta de sal, els experiments amb aigua, el poema de Nadal, … i tantes d’altres vivències que no podríem pas resumir aquí, però per sobre de tot, gràcies pel teu somriure diari. Torna quan vulguis que t’esperarem amb els braços oberts!

Molta sort a l’institut Lleons !!!

Les fotos d’avui.