Bateig de Flabiolaires

Aquest matí tots els nens i nenes de l’escola ens hem trobat per fer un petit assaig de les actuacions que realitzarem al llarg de la Festa Major de la Creu Alta. Des de fa anys, a l’escola duem a terme el projecte El flabiol a l’escola, amb el qual pretenem treballar la conscienciació de la participació ciutadana, apropar la cultura popular i treballar objectius de l’àmbit artístic i matemàtic, tot construint-nos nosaltres mateixos el nostre tamborí.

Avui hem vist a ballar cap grossos, bastoners i, fins i tot, el Drac Cent Peus!!!! Això si, tot plegat amb la música dels flabiols i tamborins. Finalment, els companys de cinquè i sisè han dedicat unes paraules als companys de quart, que avui hem batejat i fet entrega del Carnet de Flabiolaire.

Enhorabona a tots i totes!!! Esperem que en gaudiu igual per festa major!!!

Fem música per ballar i ballem amb la música!