Concert de Nadal 2017

Aquest matí el menjador de l’escola s’ha convertit en un petit Liceu. Des dels Dinosaures fins als Pirates, culminant amb l’actuació de les mestres hem cantat de valent.
Us deixem tots els vídeos perquè en pugueu gaudir durant aquestes festes.

Benvinguts al nou curs!!!

Aquest dilluns a la tarda ens varem reunir tots i totes al pati per donar la benvinguda al nou curs, i especialment als companys i mestres noves.
Després d’un petit “show” de les mestres en què posaven de manifest les novetats del curs (taules noves a… Llegeix més»

Projecte Maria Bosch

Durant el tercer trimestre els nens i nenes de parvulari han fet un projecte d’art, i no podia ser d’altre manera que treballar una artista local: la Maria Bosch. Hem preparat una entrevista, l’hem anat a visitar, hem experimentat amb fang, … i entre moltes… Llegeix més»

Sant Jordi