I Bateig de flabiolaires

Aquest matí, i com a preludi de la Festa Major del Barri, a l’escola hem celebrat el I Bateig de Flabiolaires.

Al llarg de tot el curs els alumnes de 4t han calculat la longitud de la circumferència del tamborí per poder retalar la lona, han averiguat quan fil necessiten per cosir-la i a cop de martell han acabat de construir el tamborí.

Han obert l’acte els companys de sisè amb unes paraules del que els significa ser flabiolaires. Amb la música dels Taurons, els Pirates ens han ofert un ball, les Granotes han fet ballar els capgrossos, i els Indis i els Cangurs han fet un ball de bastons. Els Lleons s’han estrenat amb el flabiol i el tamborí tocant la música del Drac Cent Peus, i els Coales, els Astronautes i els Bastoners l’han fet ballar.

Finalment, els Taurons han repartit el Carnet de Flabiolaire a cada Lleó i Lleona.

Us deixem les fotos aquí, i esperem que ens acompanyeu a la Festa Major.

Bona Festa Major!