El nostre pla d’actuació

Ja fa uns dies que hem tornat a l’escola i tot l’equip ja està treballant per a que la tornada sigui la més segura possible per a tothom: per als infants i les seves famílies, els docents i tots els treballadors i les treballadores que conformen la comunitat educativa.

Per aquest motiu, hem hagut de refer el nostre pla d’actuació i el podeu consultar en aquest enllaç i en la següent presentació:

Entre tots i totes hem de garantir les mesures sanitàries que ens han indicat des del Departament d’Educació i la Conselleria de Salut. Us adjuntem dues cartes que ens han fet arribar per a vosaltres i que preguem que llegiu amb atenció:

Salut/Escola Carta Famílies

Salut/Escola Annex Famílies

Us adjuntem també les declaracions responsables que heu de retornar signades:

Declaració responsable infantil

Declaració responsable primària

Preguem estigueu pendents dels vostres correus i del tokapp per a estar al dia de totes les noves informacions.

1 comentari

1. Karla tantalean

Me interesa mucho saber sobre si llevaran cada niño su alcohol y bambas, como harán cuando entren a clases con los zapatos que llegan de calle.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *