Sortida de P4 al Liceu

L’alumnat de P4 hem anat al Gran Teatre del Liceu de Barcelona, a veure i escoltar l’espectacle “Els músics de Bremen”, una reelaboració del conte clàssic dels germans Grimm. Música, dansa i titelles ens han endinsat en el conte, tot envoltats d’un teatre impressionant, com podeu veure a les fotografies.
Hem participat activament cantant la cançó “Cap a Bremen”, que podeu escoltar clicant aquest link.
Un cop iniciat l’espectacle, no es podien fer fotos, per això us deixem a continuació l’enllaç a la fitxa de l’espectacle, amb vídeos i altre material didàctic que hem fet servir a l’aula de música.

Liceu P4

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *