REUNIÓ DEL COMITÈ AMBIENTAL

Fa uns dies, els representants de la nostra escola  del Comitè Ambiental van celebrar la seva primera reunió.

Després de debatre i escoltar les diverses aportacions que es van fer, sobre temes relacionats amb la prevenció de residus, el reciclatge i el compostatge,  també es va parlar de reformular la figura dels vigilants ambientals.

A partir d’aquest curs, un dels acords que es va prendre des del Comitè, és el de reformular la figura dels vigilants ambientals, que es canvia per la dels “Amics del Civisme”.

Aquests amics, tindran la funció de recordar-nos al nostre pati com hem de fer ús del nostre espais exterior per tal de mantenir-lo bonic, net i tractar-lo amb molt de respecte.

Esperem que toth@m ens ajudi en totes aquestes accions que és proposa el nostre Comitè!