JO EM QUEDO A CASA

Com a ciutadans i ciutadanes responsables, ens hem de quedar a casa per tal de combatre la pandèmia de Coronavirus!

Us animem a aprofitar aquests dies i a aprendre des de casa.

Us hem preparat una recull de propostes,  d’activitats i de recursos. Per a poder accedir-hi, cliqueu als títols en verd.

Més de 80 curtmetratges d’animació per a tothom, petites i grans pel.lícules que no podreu veure a la TV.

#jonomavorreixo, un recull de propostes que comparteix l’AMPA de l’escola El Roure Gros.

80 recursos per aprendre des de casa, de Nati Bergada.

Recursos matemàtics per infants de CI i CM, de la plataforma Innovamat.

l’InfoK

Portal educatiu del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, un recull d’activitats de les diferents àrees. EDU 365.CAT.

70 idees fàcils per jugar amb nens/es a casa.

Museus virtuals

Collections

Com ajudar als infants a transitar i trascendir el confinament, un document molt interessant que ha compartit l’escola Congrés d’Indians de Barcelona.

Finalment, us deixem  uns fitxer adjunts, amb les orientacions que el Departament d’Educació ha donat tant per Educació Primària com per Educació Infantil.